Популярные сообщения

методична робота

РЕКОМЕНДОВАНИЙ ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО ТЕМ ПІДСУМКОВИХ ВИПУСКНИХ РОБІТ ПО КАФЕДРІ ТНОП ТА Д (МАЙСТРИ В/Н)

ТЕМА 1.

ОРГАНІЗАЦІЯ ОПЛАТИ ПРАЦІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ПНЗ.

1. Правове регулювання оплати праці педагогічних працівників.
1.1. Законодавчі та нормативні акти, які регулюють порядок оплати праці в навчальному закладі.
1.2. Право на оплату праці та його захист.
2. Організація оплати праці педагогічних працівників ПНЗ.
2.1. Основна та додаткова оплата праці педагогічних працівників
2.2. Порядок відрахування із заробітної плати.

Список рекомендованої літератури:

Основна:
1. Закон України “Про освіту” від 23.05.91р. Відомості Верховної Ради України. №34, 1991 р., ст.451 зі змінами та доповненнями.
2. Кодекс законів про працю України від 10.12.1971 р. Відомості Верховної Ради УРСР. №50, 1971р., ст.375 зі змінами та доповненнями.
3. Закон України “Про оплату праці” від 24.03.95р. Відомості Верховної Ради України. №17, 1995 р., ст.121 зі змінами та доповненнями.
4. Закон України “Про зайнятість” від 01.03.91р. Відомості Верховної Ради України. №14, 1991 р., ст.170 зі змінами та доповненнями.
5. Постанова Кабінету Міністрів України від 20.04.2007р. № 643 «Про затвердження розмірів підвищення посадових окладів (ставок заробітної плати) та додаткової оплати за окремі види педагогічної діяльності у співвідношенні до тарифної ставки».
6. Наказ Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005р. №557«Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ».
Додаткова:
1. Коваль І. Право на справедливий суд: практика Європейського суду з прав людини щодо України // Право України, №10, 2006 р., С. 195-198.
2. Лаптій. І. Оплата праці і заробітна плата: щодо питання термінології // Право України, №7, 2005 р., С. 81-84.
3. Приходько С. Захист прав працівників при неплатоспроможності роботодавця (за Європейським трудовим правом) // Право України, №11, 2006 р., С. 139-143.
4. Горбатенко О.В. Соціальний захист педагогічних працівників: Навчально - методичний посібник. – Донецьк: ДІПО ІПП, 2006.


ТЕМА 2.

ТРУДОВИЙ ДОГОВІР ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО РЕГУЛЮВАННЯ.

1. Трудовий договір у системі трудових правовідносин.
1.1. Поняття і значення трудового договору в навчальному закладі.
1.2. Поняття трудової функції і місця роботи педагогічного працівника
2. Правове регулювання питань укладання та розірвання трудового договору з педагогічними працівниками.
2.1. Загальний порядок укладення трудового договору з педагогічним працівником та особливості його регулювання.
2.2. Розірвання трудового договору з ініціативи працівника. Підстави розірвання трудового договору з ініціативи керівника навчального закладу.

Список рекомендованої літератури

Основна:
1. Закон України “Про освіту” від 23.05.91р. Відомості Верховної Ради України. №34, 1991 р., ст.451 зі змінами та доповненнями.
2. Кодекс законів про працю України від 10.12.1971 р. Відомості Верховної Ради УРСР. №50, 1971р., ст.375 зі змінами та доповненнями.
3. Закон України “Про зайнятість” від 01.03.91р. Відомості Верховної Ради України. №14, 1991 р., ст.170 зі змінами та доповненнями.
4. Венедиктов В.С. Трудове право України: Підручник. - К.: Істина, 2008 рiк. - 384 с.
Додаткова:
1. Іоннікова І. Правові гарантії при вивільненні працівників: шлях до вдосконалення // Право України, №2, 2007 р., С. 73-77.
2. Коваль І. Право на справедливий суд: практика Європейського суду з прав людини щодо України // Право України, №10, 2006 р., С. 195-198.
3. Кожушко С. Трудова дисципліна у системі елементів трудових правовідносин // Право України, №9, 2005 р., С. 89-91.
4. Приходько С. Захист прав працівників при неплатоспроможності роботодавця (за Європейським трудовим правом) // Право України, №11, 2006 р., С. 139-143.
5. Угрюмова Г. Дисципліна  праці: розвиток та удосконалення інституту // Право України, №1, 2006 р., С. 40-43.
6. Угрюмова Г. Звільнення працівників за п.7 ст.40 КЗпП України: проблеми правового регулювання // Право України, №12, 2005 р., С. 62-64.
7. Горбатенко О.В. Соціальний захист педагогічних працівників: Навчально - методичний посібник. – Донецьк: ДІПО ІПП, 2006.


ТЕМА 3.

КОЛЕКТИВНИЙ ДОГОВІР ТА ЙОГО ЗНАЧЕННЯ В РЕГУЛЮВАННІ ДІЯЛЬНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ.

1. Колективний договір у системі трудових правовідносин.
1.1. Поняття та зміст колективного договору, порядок його укладання.
1.2. Сторони колективного договору та сфера його дії.
2. Роль колективного договору в регулюванні діяльності навчального закладу.
2.1. Особливості укладання,  дії та регулювання колективного договору у навчальному закладі.
2.2. Контроль за виконанням колективного договору у навчальному закладі.

Список рекомендованої літератури:

Основна:
1. Закон України “Про освіту” від 23.05.91р. Відомості Верховної Ради України. №34, 1991 р., ст.451 зі змінами та доповненнями.
2. Кодекс законів про працю України від 10.12.1971 р. Відомості Верховної Ради УРСР. №50, 1971р., ст.375 зі змінами та доповненнями.
3. Закон України «Про колективні договори та угоди» від 1 липня 1993 року // Електронний ресурс: http://osvita.ua.
4. Г.А. Шпиталенко, Р.Б. Шпиталенко Основи  правознавства: Навч.посіб./За заг. Ред. І.П.Лаврінчук .- К.: Каравела, 2004. – 376с.
5. Венедиктов В.С. Трудове право України: Підручник. - К.: Істина, 2008 рiк. - 384 с.
6. Гирич О.Г. Трудове право: Курс лекцій. - К.: Вілбор, 1999 р.
Додаткова:
1. Іоннікова І. Правові гарантії при вивільненні працівників: шлях до вдосконалення // Право України, №2, 2007 р., С. 73-77.
2. Коваль І. Право на справедливий суд: практика Європейського суду з прав людини щодо України // Право України, №10, 2006 р., С. 195-198.
3. Кожушко С. Трудова дисципліна у системі елементів трудових правовідносин // Право України, №9, 2005 р., С. 89-91.
4. Приходько С. Захист прав працівників при неплатоспроможності роботодавця (за Європейським трудовим правом) // Право України, №11, 2006 р., С. 139-143.
5. Угрюмова Г. Дисципліна  праці: розвиток та удосконалення інституту // Право України, №1, 2006 р., С. 40-43.
6. Угрюмова Г. Звільнення працівників за п.7 ст.40 КЗпП України: проблеми правового регулювання // Право України, №12, 2005 р., С. 62-64.
7. Горбатенко О.В. Соціальний захист педагогічних працівників: Навчально - методичний посібник. – Донецьк: ДІПО ІПП, 2006.
ТЕМА 4.

ЗНАЧЕННЯ ТА ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ АТЕСТАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ПНЗ.

1. Поняття про атестацію педагогічних працівників.
1.1. Мета та завдання атестації педагогічних працівників.
1.2. Правове забезпечення атестації педагогічних працівників.
2. Умови, принципи та порядок проведення атестації педагогічних працівників.
2.1. Види атестації та її періодичність, загальні вимоги до кваліфікаційних категорій та педагогічних звань.
2.2. Атестаційна комісія та її повноваження. Реалізація рішень атестаційної комісії.

Список рекомендованої літератури:

Основна:
1. Закон України “Про освіту” від 23.05.91р. Відомості Верховної Ради України. №34, 1991 р., ст.451 зі змінами та доповненнями.
2. Кодекс законів про працю України від 10.12.1971 р. Відомості Верховної Ради УРСР. №50, 1971р., ст.375 зі змінами та доповненнями.
3. Наказ МОН України «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників» від 14.12.2010р. № 1255/18550 // Електронний ресурс: http://osvita.ua

Додаткова:
1. Г.А.Шпиталенко, Р.Б.Шпиталенко Основи  правознавства: Навч.посіб./За заг. Ред. І.П.Лаврінчук .- К.: Каравела, 2004. – 376с.
2. Венедиктов В.С. Трудове право України: Підручник. - К.: Істина, 2008 рiк. - 384 с.
3. Іоннікова І. Правові гарантії при вивільненні працівників: шлях до вдосконалення // Право України, №2, 2007 р., С. 73-77.
4. Угрюмова Г. Дисципліна  праці: розвиток та удосконалення інституту // Право України, №1, 2006 р., С. 40-43.
5. Угрюмова Г. Звільнення працівників за п.7 ст.40 КЗпП України: проблеми правового регулювання // Право України, №12, 2005 р., С. 62-64.
6. Горбатенко О.В. Соціальний захист педагогічних працівників: Навчально - методичний посібник. – Донецьк: ДІПО ІПП, 2006.


ТЕМА 5.

ПРАВОВІ ПИТАННЯ ЗБЕРІГАННЯ МАЙНА УСТАНОВ ОСВІТИ. МАТЕРІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ.

1. Правовий режим майна державних підприємств.
1.1. Поняття та зміст правового режиму майна.
1.2. Особливості правового режиму майна державних бюджетних установ.
2. Матеріальна відповідальність педагогічних працівників.
2.1. Поняття та види матеріальної відповідальності педагогічних працівників.
2.2. Правила, які встановлені щодо матеріальної відповідальності. Вимоги щодо укладення договору про повну матеріальну відповідальність.

Список рекомендованої літератури:
Основна:
1. Закон України “Про освіту” від 23.05.91р. Відомості Верховної Ради України. №34, 1991 р., ст.451 зі змінами та доповненнями.
2. Кодекс законів про працю України від 10.12.1971 р. Відомості Верховної Ради УРСР. №50, 1971р., ст.375 зі змінами та доповненнями.
3. Відшкодування матеріальної і моральної шкоди та компенсаційні виплати: нормативні акти, роз'яснення, коментарі // Бюлетень законодавства і юридичної практики України. - 1997. - №9-10. - С. 178-188
4. Правила відшкодування власником підприємства, установи й організації або уповноваженим ним органом шкоди, заподіяної працівникові ушкодженням здоров'я, пов'язаним з виконанням ним трудових обов'язків, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 23 червня 1993 р. №472 (із змінами і доповненнями, внесеними постановами Кабінету Міністрів України №492 від 18 липня 1994 р.)// Людина і праця: Інформаційний бюлетень Міністерства праці і соціальної політики України. - 1994. - №9-10.
5. Пленум Верховного Суду України в постанові від 29 грудня 1992 р. «Про судову практику в справах про відшкодування шкоди, заподіяної підприємствам, установам, організаціям їх працівникам»
Додаткова:
1. Г.А.Шпиталенко, Р.Б.Шпиталенко Основи  правознавства: Навч.посіб./За заг. Ред. І.П.Лаврінчук .- К.: Каравела, 2004. – 376с.
2. Венедиктов В.С. Трудове право України: Підручник. - К.: Істина, 2008 рiк. -384 с.
3. Збірник матеріалів з питань трудового законодавства України (станом на 1 червня 1992 р) Управління праці та соц. Питань Вінницької обласної держадміністрації/ Вінниця: 1992 р.
4. Барабаш О. Деякі властивості трудових правовідносин. Право України, №8, 1997 р.
5. Людина і праця. Довідних з правових питань/ Козінцев І.П., Савенко Л.А. -  Київ: Юрінком Інтер, 1997 р.


ТЕМА 6.

ПРАВОВИЙ АСПЕКТ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ.

1. Огляд основних положень Сімейного кодексу України.
1.1. Завдання Сімейного кодексу України. Регулювання сімейних відносин.
1.2. Здійснення сімейних прав та виконання сімейних обов’язків. Захист сімейних прав та інтересів.
2. Право на сімейне виховання та проблеми його здійснення.
2.1. Права та обов’язки матері, батька та дитини.
2.2.Опіка та піклування над дітьми.

Список рекомендованої літератури:

Основна:
1. Сімейний кодекс України із змінами та допоненнями від 4 червня 2009 року N 1452-VI // Електронний ресурс. - http://zakon.rada.gov.ua.
2. Ромовська З.В. Сімейний кодекс України: Науково-практичний коментар. - К.: Видавничий Дім "Ін Юре", 2003.
3. Савченко Л.А. Особисті права та обов'язки батьків і дітей за сімейним законодавством України: Автореф. дис... канд. юрид. наук. - К., 1997.- С.18-19.
4. Ярмаченко М. Виховання аномальних дітей // Педагогічний словник. - К.: Педагогічна думка, 2001.
Додаткова:
1. Закон України “Про освіту” від 23.05.91р. Відомості Верховної Ради України. №34, 1991 р., ст.451 зі змінами та доповненнями.
2. Кодекс законів про працю України від 10.12.1971 р. Відомості Верховної Ради УРСР. №50, 1971р., ст.375 зі змінами та доповненнями.
3. Г.А. Шпиталенко, Р.Б. Шпиталенко Основи  правознавства: Навч.посіб./За заг. Ред. І.П.Лаврінчук .- К.: Каравела, 2004. – 376с.
4. Ярмаченко М. Методи виховання // Педагогічний словник. - К.: Педагогічна думка, 2001. – 314 с.
5. Лозова В.І. Троцко Г.В. Теоретичні основи виховання навчання. - Харків, 1997. - С.71.










ТЕМА 7.

ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДІТЕЙ-СИРІТ ТА ДІТЕЙ, ПОЗБАВЛЕНИХ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ.

1. Законодавче забезпечення соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
1.1. Огляд статей Сімейного кодексу України, що стосуються дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
1.2. Юридичний статус дітей-сиріт. Закон України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування».
2. Влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування
2.1. Усиновлення. Опіка та піклування над дітьми.
2.2. Патронат над дітьми. Прийомна сім`я. Дитячий будинок сімейного типу.

Список рекомендованої літератури:
Основна:
1. Закон України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування» від 13 січня 2005 р. // Електронний ресурс. - http://zakon.rada.gov.ua.
2. Сімейний кодекс України із змінами та допоненнями від 4 червня 2009 року N 1452-VI // Електронний ресурс. - http://zakon.rada.gov.ua.
2. Ромовська З.В. Сімейний кодекс України: Науково-практичний коментар. - К.: Видавничий Дім "Ін Юре", 2003.
3. Савченко Л.А. Особисті права та обов'язки батьків і дітей за сімейним законодавством України: Автореф. дис... канд. юрид. наук. - К., 1997.- С.18-19.
4. Ярмаченко М. Виховання аномальних дітей // Педагогічний словник. - К.: Педагогічна думка, 2001.
Додаткова:
1. Закон України “Про освіту” від 23.05.91р. Відомості Верховної Ради України. №34, 1991 р., ст.451 зі змінами та доповненнями.
2. Кодекс законів про працю України від 10.12.1971 р. Відомості Верховної Ради УРСР. №50, 1971р., ст.375 зі змінами та доповненнями.
3. Шпиталенко Г.А., Шпиталенко Р.Б. Основи  правознавства: Навч.посіб./За заг. Ред. І.П.Лаврінчук .- К.: Каравела, 2004. – 376с.
4. Ярмаченко М. Методи виховання // Педагогічний словник. - К.: Педагогічна думка, 2001. – 314 с.
5. Лозова В.І. Троцко Г.В. Теоретичні основи виховання навчання. - Харків, 1997. - С.71.



Загальні питання охорони праці та БЖД.

ТЕМА 1.

ОХОРОНА ПРАЦІ В НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИХ МАЙСТЕРНЯХ ТА ЛАБОРАТОРІЯХ ПНЗ.

1. Вимоги до навчальних і навчально-виробничих майстерень.
1.1. Заходи безпеки під час проведення занять у навчально-виробничих майстернях.
2. Надати методичну розробку уроку, яка включає в себе питання охорони праці під час проведення занять у майстернях.

Список рекомендованої літератури:

1. Піступін І.П., Кіт Ю.В., Катренко Л.А. Охорона праці в галузі освіти.- Суми, 2009. - 395с.
2. Джигирей В., Жидецький В. Безпека життєдіяльності. - Львів, 2001. - 256с.
3. Трахтенберг І., Коршун М., Чебанова О. Гігієна праці та виробнича санітарія. - К., 1997.- 225с.
4. Правила безпеки роботи з інструментами та пристроями. - Київ: Форт, 2001.






















ТЕМА 2.

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ.

1. Вимоги пожежної безпеки в закладах освіти.
1.1.          Загальні положення.
1.2.          Основні вимоги пожежної безпеки.
1.3.          Навчання з питань  пожежної безпеки в закладах освіти.
1.4.          Порядок дії у разі виникнення пожежі.
2. Розробка навчального (виховного) заходу, в якому розглянуть аспекти пожежної безпеки.
Список рекомендованої літератури:

1. Пожежна безпека(нормативні акти та інші документи): У13т. - К.: Основа 1997-2007.
2. Правила безпечної роботи з інструментами та пристроями. - Київ: Форт, 2001.
3. Пістун І.П., Кіт Ю.В., Катренко Л.А. Охорона праці в галузі освіти. - Суми, 2009. - 395с.
4. Жидецький В. Охорона праці користувачів комп'ютерів. - Львів, 2000. - 176с.
























ТЕМА 3.

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ.

1. Основні вимоги електричної безпеки в закладах освіти.
1.1.         Дія електричного струму на організм людини.
1.2.         Основні методи надання першої допомоги потерпілим від дії електричного струму.
2.                 Розробка навчального (виховного) заходу, в якому розглянуті аспекти електричної безпеки.

Список рекомендованої літератури:

1. Аракелян М.К., Вайнштейн Л.И. Электробезопастность в жилых зданиях. -М., 1998.
2. Долин П.А. Действия электронного тока на человека и первая помощ пострадавшему. - Москва: Энергия, 1976.
3. ДНАОП 0.00 -1.21-98 . Правила безпечної експлуатації електроустановок   споживачів. - К.:Основа, 1998.
4. Манойлов В.Е. Основы электробезопастности. С. - Пб. 2006.
5. Роздорожный А.А. Охрана труда и производственная безопастность. - Москва,  2005.























ТЕМА 4.

ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ОХОРОНИ ПРАЦІ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ УКРАЇНИ.

1. Закони України, які регулюють трудові відносини.
2. Розробка уроку (виховного заходу) в якому розглядаються питання. законодавчої бази України з охорони праці.

Список рекомендованої літератури:

1.                Пістун І.П., Кіт Ю.В., Катренко Л.А. Охорона праці в галузі освіти. - Суми, 2009. - 395с.
2.                Жидецький В. Охорона праці користувачів комп'ютерів. - Львів, 2000. - 176с.
3.                Джигирей В., Жидецький В. Безпека життєдіяльності. - Львів, 2001. - 256с.
4.                Трахтенберг І., Коршун М., Чебанова О. Гігієна праці та виробнича санітарія. - Київ, 1997.- 225с.
5.                Правила охорони праці під час експлуатації електронно-обчислювальних машин. - Київ: основа, 1999.
























ТЕМА 5.

ВПРОВАДЖЕННЯ НОРМАТИВНО-ПРАВОВИХ АКТІВ З ОХОРОНИ ПРАЦІ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС.

1. Основні законодавчі акти з питань ОП.
1.1.         ОП жінок та неповнолітніх.
1.2.         Організація роботи з ОП учасників навчально-виховного процесу в ПНЗ.
2.                Розробити навчальний (виховний) захід, в якому розглянуті питання охорони праці в ПНЗ.

Список рекомендованої літератури:

1.                Пістун І.П., Кіт Ю.В., Катренко Л.А. Охорона праці в галузі освіти. - Суми, 2009. - 395с.
2.                Жидецький В. Охорона праці користувачів комп'ютерів. - Львів2000. - 176с.
3.                Джигирей В., Жидецький В. Безпека життєдіяльності. - Львів, 2001. - 256с.
4.                Трахтенберг І., Коршун М., Чебанова О. Гігієна праці та виробнича санітарія. - Київ, 1997.- 225с.
5.                Правила охорони праці під час експлуатації електронно-обчислювальних машин. - Київ: основа, 1999.





















ТЕМА 1.

ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕС ПРОФЕСІЙНО-ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ УЧНІВ ПНЗ.

1. Впровадження інтерактивних освітніх технологій в навчальний процес.
1.1. Ступінь наукової розробки обраної тематики.
1.2. Поняття «інтерактивні технології».
1.3. Методи інтерактивного навчання.
1.4. Інтерактивні технології, як засіб демократизації навчального процесу.
2. Застосування інтерактивних технологій – один із напрямків удосконалення навчально виховного процесу.
2.1. Використання ІКТ на прикладі уроку чи навчального заняття.

Список рекомендованої літератури:
1. Активні та інтерактивні методи навчання / Укладач Кравчина О.С. – К.: ЦІППО АПН України, 2003. – 32 с.
2. Біда О. Структура і методика інтерактивного уроку. // Початкова школа. 2007 — №7.
3. Вольфовська Т.О. Визначення рівня сформованості інтерактивних умінь особистості на етапах соціалізації //Педагогіка і психологія. – 2003. — № 3/4.  С. 141-148.
4. Гейко І. Використання інтерактивних форм і методів навчання. З досвіду роботи //Тема. – 2004. — № 3/4. – С. 229-232;
5. Горшкова В.В. Межсубъективные технологии диалога в процессе обучения // Дидакт. — 2002. — №1. — С.25-31.
6. Губань О. Інтерактивні методи у виробничому навчанні учнів професійно-технічних училищ //Світло. — 2003. — № 1. – С. 79-82;
7. Гузеев В.В. Интерактивные приёмы // Гузеев В.В. Педагогическая техника в контексте образовательной технологии. — М., 2001. — С.21-52.
8. Кларин М.В. Интерактивное обучение — инструмент обучения нового опыта // Педагогика. — 2000. — №7. — С.12-18.
9. Освіта для демократії в Україні. Інформаційний бюлетень. – К., 2000. – Випуск 2. – 8 с.
10. Пометун О., Пироженко Л. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Науково-методичний посібник. – К.: Видавництво А.С.К., 2004. – 192 с.
11. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Науково-методичний посібник / О.І.Пометун, Л.В. Пироженко; За ред. О.І. Пометун. – К.: А.С.К., 2003.



ТЕМА 2.
ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ.

1. Сучасні інформаційні технології в навчально-виховному процесі.
1.1. Проблеми інформатизації навчального процесу.
1.1.1. Вимоги до дидактичних матеріалів.
1.2. Характеристика сучасних інформаційних технологій.
1.2.1.Мультимедіа.
2. Створення дидактичних матеріалів засобами інформаційних технологій.
2.1 Створення мультімедіа – практична розробка.

Список рекомендованої літератури:

1. Багриновський К.А., Хрусталєв Е.Ю. «Нові информаційні технології», М.: “ЭКО”, 1996.
2. Бажанов В.А., П.С. Венгерський, В.М. Горлач. Інформатика. Комп’ютерна техніка. Компютерні технології.-КиївКаравела, 2003.
3. Владюшин В.А., Пальчевський Б.В., Фридман Л.С. Технические средства обучения. Учебное пособие для вузов. -2-е изд. перераб. И доп. – Минск: Вышейш. Шк., 1987.-246с.
4. Вовковінська В. Методика використання комп’ютерів на уроках інформаційних технологій. – 2004. – серпень (№31-32). – С.32.
5. Гиркин И.В. Новые подходы к организации учебного процесса с использованием современных компьютерных технологий.// Информационные технологии. – № 6. – 1998.
6. Гороль П.К., Коношевський Л.Л., Вороліс М.Г. Методика використання технічних засобів навчання. Навчально-методичний посібник.-К.:”Освіта України.”,2007.-256 с.
7.  Жук Ю. Комп’ютери, орієнтовані засоби навчальної діяльності, проблеми створення та впровадження / Інформатика.: 2004. № 31-32.
8. Комп’ютерно орієнтовані засоби навчання. Посібник для вчителя / Інформатика. – 2006. – № 3-4.
9. Ленінський В.В. Дидактичні вимоги до комп’ютерно орієнтованих засобів навчання / Нові технології навчання.: Методичний збірник.: К. – 2004.
10. Мархель И.И., Овакимян Ю.О. Комплексный подход к использованию технических средств обучения. Учеб. Метод. Пособие. –М.:Высш. Шк., 1987.-175 с.
11. Прессман Л.П. Методика применения технических средств обучения. Экрано-звуковые средства. -2-е изд. Перераб. – М.: Просвещение, 1988. - 191 с.
12. ЕП http://www.mon.gov.ua/laws/ -сайт Міністерства освіти і науки України.


ТЕМА 3.

ДИДАКТИЧНІ МОЖЛИВОСТІ ОФІСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ.

1. Сучасні інформаційні технології в навчальному процесі.
1.1.Проблеми інформатизації навчального процесу.
1.1.1. Вимоги до дидактичних матеріалів.
1.2. Характеристика сучасних інформаційних технологій.
1.2.1.Презентація.
2. Створення дидактичних матеріалів засобами інформаційних технологій
2.1. Створення навчальної презентації – практична розробка

Список рекомендованої літератури:

1. Багриновський К.А., Хрусталєв Е.Ю. «Нові информаційні технології», М.: “ЭКО”, 1996.
2. Гиркин И.В. Новые подходы к организации учебного процесса с использованием современных компьютерных технологий.// Информационные технологии. – № 6. – 1998.
3. Гороль П.К., Коношевський Л.Л., Вороліс М.Г. Методика використання технічних засобів навчання. Навчально-методичний посібник.-К.:”Освіта України.”,2007.-256 с.
4. Жук Ю. Комп’ютери, орієнтовані засоби навчальної діяльності, проблеми створення та впровадження / Інформатика.: 2004. № 31-32.
5. Костіна В. Створення педагогічних програмних засобів у середовищі PowerPoint /Інформатика. – 2004. – серпень(№31-32). – С.42-43.
6.  Ленінський В.В. Дидактичні вимоги до комп’ютерно орієнтованих засобів навчання / Нові технології навчання.: Методичний збірник.: К. – 2004.
7. Нові технології навчання. Науково методичний збірник. – К. – 2000.
8. Северова Т.С. Интеграция инфарматики с другими предметами в художественно графических класах // Информатика. – 2005.
9. Ястребов Л.Й., Создание мультимедийных презентаций в программе Microsoft Power Point, Вопросы Интернет-образования, №41, http://vio.fio.ru/vio_41/cd_site/Articles/glava-00/02.htm.









ТЕМА 4.

РОЗРОБКА ПРЕЗЕНТАЦІЙ НАВЧАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ НА БАЗІ СУЧАСНИХ КОМПЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ.

1. Роль інформаційних технологій у сучасній системі освіти.
І.1. Динаміка становлення і розвитку інформаційних технологій.
І.2. Освітні можливості комп’ютерних технологій.
2. Можливості використання засобів мультимедіа при розробці презентацій навчальних матеріалів.
2.1. Порівняльна характеристика Web – редакторів.
2.2. Можливості програми  PPT.
2.3. Методика використання ЕНМК розроблена у програмі PPT.

Список рекомендованої літератури:

1. Гершунський Б. С. Компьютеризация в сфере образования. – М.: Педагогика, 1987. – 264 с.
2. Глинський Я.М., Ряжська В.А. Інтернет. Сервіси, HTML і web-дизайн. – Львів: Деол, 2002. – 168 с.
3. Гуревич Р. С. Теоретичні та методичні основи організації навчання у професійно – технічних закладах. – К.: Вища. шк., 1998. – 229с.
4. Гуревич Р.С., Кадемія М.Ю. Інформаційно-телекомунікаційні технології в навчальному процесі та наукових дослідженнях: Навчальний посібник для студентів ВНЗ і слухачів інститутів післядипломної педагогічної освіти - Вінниця: ер, 2005. – 366 с.
5. Захарова И.Г. Информационные технологии в образовании: Учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений. - М: Издательский центр «Академия», 2003. – 192 с.
6. Захарова И.Г. Электронные учебно-методические комплексы. Опыт создания и применения // Образование и наука. – 2001. – № 5_с.5-10.
7. Информационно-технологическая система трудового обучения. / Н.И. Шпицын // Педагогика. – 2005. – №9. – С. 23 – 30.
8. Кедровіч Г. Оцінка дидактичної придатності вибраних мультимедійних программ // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2000. - № 2. - С. 83-88.
9. Коберник О. Проектна технологія на уроках трудового навчання //Сільська школа України – 2005. – Жовтень (№29–30).– с.32- 33.
10. Машбиц Е.И. Психолого-педагогические проблемы компьютеризации обучения. – М.: Педагогика, 1988. – 191с.
11. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования: Учеб. пособие для студ. пед. вузов и системы повыш. квалиф. пед. кадров / Е.С. Полат,         М. Ю. Бухаркина, М. В. Моисеева, А. Е. Петров; Под ред. Е. С. Полат. – Издательский центр «Академия», 2000 – 272с.
12. Скиб Дж., Хэйфмейстер С., Чеснат А. Оптимизация мультимедиа ПК. – К.: НИПФ «Диасофт Лтд.», 1997. – 355 с.
13. Стечкевич О. Міжпредметні зв’язки на уроках виробничого навчання з використанням комп’ютерної техніки // Педагогіка і психологія професійної освіти.  – 2002.  – №2. – С.106 – 112.
14. Терещук В. Теоретичні засади методичні системи індивідуалізованого навчання. // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2005. – №1. – С.3 – 6.
15. Христочевский С.А. Электронные мультимедийные учебники и энциклопедии // Информатика и образование. – 2002. – № 2. –  С. 70-77.
16. Швець Д.С. Соціальна необхідність комп'ютеризації освіти http://mpu militopol.net./confei 2001 newtech. /5 shvec.htm.
17.    Шейнблит А.Е. Курсовое проектирование деталей машин: Учеб. пособие для техникумов. – М.:Высш. шк., 1991. – 432с.
18. Microsoft FrontPage 2003. Русская версия. Практ. пособ. Серия «Шаг за шагом» / Пер.с англ. – М.: «СП ЗКОМ», 2005. – 384 с.
































ТЕМА 5.
ЕЛЕКТРОННА БІБЛІОТЕКА ЯК СКЛАДОВА ІНФОРМАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ.

1. Загальний огляд та структура електронних та гібридних бібліотек.
1.1.Електронні бібліотеки як нова технологія зберігання і розповсюдження інформації.
1.1.2.Основні задачі електронних бібліотек.
1.1.3.Узагальнена схема електронної бібліотеки.
1.2.Гібридні бібліотеки.
1.2.1.Особливості структури гібридних бібліотек.
1.2.2.Специфіка гібридних бібліотек.
2. Методика роботи з електронними бібліотеками  в професійно-технічних навчальних закладах.
2.1. Електронна бібліотека, як елемент інформаційної структури ПНЗ.
2.1.1. Технологія перетворення інформації та формати зберігання даних.
2.2. Доступ до баз даних і методика роботи з електронними бібліотеками.
2.3. Методика пошуку інформації в середовищі електронних бібліотек.

Список рекомендованої літератури:
1. Антопольский А.Б, Вигурский К.В. Концепція електронних бібліотек // Електронні бібліотеки. № 2.2/99.
2. Архипов В.Ю. Інформаційно-пошукові системи Internet. // Секретарська справа. – 2001. – № 2. – С. 85-89.
3. Водески Р. Графика для Web. Бибилия дизайнера.: Пер. с анг. – К.:Діалектика, 1997.
4. Гуревич Р.С., Кадемія М.Ю. Інформаційно-телекомунікаційні технології в начальному процесі та наукових дослідженнях. Навчальний посібник. – К., 2005. – 366 с.
5. Галузяк В.М., Сметанський М.І., Шахов В.І. Педагогіка. Навчальний посібник 2-е вид. – Вінниця: 2003. – 415 с.
6. Єршова Т.В., Чубів Ю.Е. Міжвідомча програма Російські електронні бібліотеки підходи і перспективи // Електронні бібліотеки. – №2.2/99.
7. Крегман Д. Пушков А. Мультимедиа своими руками. – Санкт-Петербург, 1999.
8. Кузнецов С.Л. Выбор и опытное внедрение системы електронного архива // Секретарское дело. – 2001. – № 3. – С. 44-47.
9. Максимович Г.И. Электронные библиотеки. // Делопроизводство. - 2001. – № 1. – С. 85-89.
10. Меррей Р. Компоненты цифровой библиотеки и их взаимодействие //Доклад на конференции и выставке (OnLine'99), – Лондон, 1999.
11. Опенгейм Ч., Смітсон Д. Що таке гібридна бібліотека? // Новітні інформаційні технології та бібліотека.– К.: Британська Рада в Україні.– С.8-9.
12. Пауль Д. Перри “Секреты Worl Wide Web”. –К.: Изд. Группа BHV,1997.
13. Петров М. Информационные системы: Учебник для вузов. – СПб: – 2001. – 688 с.


ТЕМА 6.
ТЕХНОЛОГІЇ РОЗРОБКИ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ.

1. Роль інформаційних технологій у сучасній системі освіти.
І.1. Динаміка становлення і розвитку інформаційних технологій.
І.2. Освітні можливості комп’ютерних технологій.
2. Можливості використання засобів мультимедіа при розробці презентацій навчальних матеріалів.
2.1. Порівняльна характеристика Web – редакторів.
2.2. Можливості програми PPT.
2.3. Методика використання ЕНМК розроблена у програмі PPT.

Список рекомендованої літератури:
1. Гершунський Б. С. Компьютеризация в сфере образования. – М.: Педагогика, 1987. – 264 с.
2. Глинський Я.М., Ряжська В.А. Інтернет. Сервіси, HTML і web-дизайн. – Львів: Деол, 2002. – 168 с.
3. Гуревич Р. С. Теоретичні та методичні основи організації навчання у професійно – технічних закладах. – К.: Вища. шк., 1998. – 229с.
4. Гуревич Р.С., Кадемія М.Ю. Інформаційно-телекомунікаційні технології в навчальному процесі та наукових дослідженнях: Навчальний посібник для студентів ВНЗ і слухачів інститутів післядипломної педагогічної освіти - Вінниця: ер, 2005. – 366 с.
5. Захарова И.Г. Информационные технологии в образовании: Учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений. - М: Издательский центр «Академия», 2003. – 192 с.
6. Захарова И.Г. Электронные учебно-методические комплексы. Опыт создания и применения // Образование и наука. – 2001. – № 5_с.5-10.
7. Информационно-технологическая система трудового обучения. / Н.И. Шпицын // Педагогика. – 2005. – №9. – С. 23 – 30.
8. Кедровіч Г. Оцінка дидактичної придатності вибраних мультимедійних программ // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2000. - № 2. - С. 83-88.
9. Коберник О. Проектна технологія на уроках трудового навчання //Сільська школа України – 2005. – Жовтень (№29–30).– с.32- 33.
10. Машбиц Е.И. Психолого-педагогические проблемы компьютеризации обучения. – М.: Педагогика, 1988. – 191с.
11. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования: Учеб. пособие для студ. пед. вузов и системы повыш. квалиф. пед. кадров / Е.С. Полат,         М. Ю. Бухаркина, М. В. Моисеева, А. Е. Петров; Под ред. Е. С. Полат. – Издательский центр «Академия», 2000 – 272с.
12. Скиб Дж., Хэйфмейстер С., Чеснат А. Оптимизация мультимедиа ПК. – К.: НИПФ «Диасофт Лтд.», 1997. – 355 с.
13. Стечкевич О. Міжпредметні зв’язки на уроках виробничого навчання з використанням комп’ютерної техніки // Педагогіка і психологія професійної освіти.  – 2002.  – №2. – С.106 – 112.
14. Терещук В. Теоретичні засади методичні системи індивідуалізованого навчання. // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2005. – №1. – С.3 – 6.
15. Христочевский С.А. Электронные мультимедийные учебники и энциклопедии // Информатика и образование. – 2002. – № 2. –  С. 70-77.
16. Швець Д.С. Соціальна необхідність комп'ютеризації освіти http://mpu militopol.net./confei 2001 newtech. /5 shvec.htm.
17. Шейнблит А.Е. Курсовое проектирование деталей машин: Учеб. пособие для техникумов. – М.:Высш. шк., 1991. – 432с.
18. Microsoft FrontPage 2003. Русская версия. Практ. пособ. Серия «Шаг за шагом» / Пер.с англ. – М.: «СП ЗКОМ», 2005. – 384 с.



































ТЕМА 7.
ГЛОБАЛЬНА МЕРЕЖА INTERNET ТА ЇЇ ОСНОВНІ ПІДСИСТЕМИ.

1. Роль інформаційних технологій у сучасній системі освіти.
1.1. Актуальність використання в навчальному процесі глобальної мережі Інтернет.
1.2. Мережа Інтернет, коли вона створена, яке її значення в сучасному житті.
1.3. Основні підсистеми Інтернету.
2 Можливості використання глобальної мережі Internet та ії основних підсистем у навчальному процесі ПНЗ.
2.1. Як мережа Інтернет використовується в навчальному процесі.
2.2. Методична розробка заняття або виховного заходу з використанням глобальної мережі Інтернет.
Список рекомендованої літератури:

1. Гершунський Б. С. Компьютеризация в сфере образования. – М.: Педагогика, 1987. – 264 с.
2. Глинський Я.М., Ряжська В.А. Інтернет. Сервіси, HTML і web-дизайн. – Львів: Деол, 2002. – 168 с.
3. Гуревич Р. С. Теоретичні та методичні основи організації навчання у професійно – технічних закладах. – К.: Вища. шк., 1998. – 229с.
4. Гуревич Р.С., Кадемія М.Ю. Інформаційно-телекомунікаційні технології в навчальному процесі та наукових дослідженнях: Навчальний посібник для студентів ВНЗ і слухачів інститутів післядипломної педагогічної освіти - Вінниця: ер, 2005. – 366 с.
5. Захарова И.Г. Информационные технологии в образовании: Учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений. - М: Издательский центр «Академия», 2003. – 192 с.
6. Захарова И.Г. Электронные учебно-методические комплексы. Опыт создания и применения // Образование и наука. – 2001. – № 5_с.5-10.
7. Информационно-технологическая система трудового обучения. / Н.И. Шпицын // Педагогика. – 2005. – №9. – С. 23 – 30.
8. Кедровіч Г. Оцінка дидактичної придатності вибраних мультимедійних программ // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2000. - № 2. - С. 83-88.
9. Коберник О. Проектна технологія на уроках трудового навчання //Сільська школа України – 2005. – Жовтень (№29–30).– с.32- 33.
10. Машбиц Е.И. Психолого-педагогические проблемы компьютеризации обучения. – М.: Педагогика, 1988. – 191с.
11. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования: Учеб. пособие для студ. пед. вузов и системы повыш. квалиф. пед. кадров / Е.С. Полат,         М. Ю. Бухаркина, М. В. Моисеева, А. Е. Петров; Под ред. Е. С. Полат. – Издательский центр «Академия», 2000 – 272с.
12. Скиб Дж., Хэйфмейстер С., Чеснат А. Оптимизация мультимедиа ПК. – К.: НИПФ «Диасофт Лтд.», 1997. – 355 с.
13. Стечкевич О. Міжпредметні зв’язки на уроках виробничого навчання з використанням комп’ютерної техніки // Педагогіка і психологія професійної освіти.  – 2002.  – №2. – С.106 – 112.
14. Терещук В. Теоретичні засади методичні системи індивідуалізованого навчання. // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2005. – №1. – С.3 – 6.
15. Христочевский С.А. Электронные мультимедийные учебники и энциклопедии // Информатика и образование. – 2002. – № 2. –  С. 70-77.
16. Швець Д.С. Соціальна необхідність комп'ютеризації освіти http://mpu militopol.net./confei 2001 newtech. /5 shvec.htm.
17. Шейнблит А.Е. Курсовое проектирование деталей машин: Учеб. пособие для техникумов. – М.:Высш. шк., 1991. – 432с.
18. Microsoft FrontPage 2003. Русская версия. Практ. пособ. Серия «Шаг за шагом» / Пер.с англ. – М.: «СП ЗКОМ», 2005. – 384 с.






























ТЕМА 8.
СУЧАСНІ МЕТОДИ ПОШУКУ ІНФОРМАЦІЇ В СИСТЕМІ INTERNET.

1. Актуальність використання в навчальному процесі пошуку інформації в системі Інтернет.
1.1.2.Про мережу Інтернет, коли вона створена, яке її значення в сучасному житті.
1.2..Які знаходити інформацію в Інтернеті.
2. Використання мережі Інтернет у навчальному процесі ПНЗ.
2.1. Методична розробка заняття або виховного заходу з використанням пошуку інформації в системі Інтернет.
Список рекомендованої літератури:
1. Гершунський Б. С. Компьютеризация в сфере образования. – М.: Педагогика, 1987. – 264 с.
2. Глинський Я.М., Ряжська В.А. Інтернет. Сервіси, HTML і web-дизайн. – Львів: Деол, 2002. – 168 с.
3. Гуревич Р. С. Теоретичні та методичні основи організації навчання у професійно – технічних закладах. – К.: Вища. шк., 1998. – 229с.
4. Гуревич Р.С., Кадемія М.Ю. Інформаційно-телекомунікаційні технології в навчальному процесі та наукових дослідженнях: Навчальний посібник для студентів ВНЗ і слухачів інститутів післядипломної педагогічної освіти - Вінниця: ер, 2005. – 366 с.
5. Захарова И.Г. Информационные технологии в образовании: Учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений. - М: Издательский центр «Академия», 2003. – 192 с.
6. Захарова И.Г. Электронные учебно-методические комплексы. Опыт создания и применения // Образование и наука. – 2001. – № 5_с.5-10.
7. Информационно-технологическая система трудового обучения. / Н.И. Шпицын // Педагогика. – 2005. – №9. – С. 23 – 30.
8. Кедровіч Г. Оцінка дидактичної придатності вибраних мультимедійних программ // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2000. - № 2. - С. 83-88.
9. Коберник О. Проектна технологія на уроках трудового навчання //Сільська школа України – 2005. – Жовтень (№29–30).– с.32- 33.
10. Машбиц Е.И. Психолого-педагогические проблемы компьютеризации обучения. – М.: Педагогика, 1988. – 191с.
11. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования: Учеб. пособие для студ. пед. вузов и системы повыш. квалиф. пед. кадров / Е.С. Полат,         М. Ю. Бухаркина, М. В. Моисеева, А. Е. Петров; Под ред. Е. С. Полат. – Издательский центр «Академия», 2000 – 272с.
12. Скиб Дж., Хэйфмейстер С., Чеснат А. Оптимизация мультимедиа ПК. – К.: НИПФ «Диасофт Лтд.», 1997. – 355 с.
13. Стечкевич О. Міжпредметні зв’язки на уроках виробничого навчання з використанням комп’ютерної техніки // Педагогіка і психологія професійної освіти.  – 2002.  – №2. – С.106 – 112.
14. Терещук В. Теоретичні засади методичні системи індивідуалізованого навчання. // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2005. – №1. – С.3 – 6.
15. Христочевский С.А. Электронные мультимедийные учебники и энциклопедии // Информатика и образование. – 2002. – № 2. –  С. 70-77.
16. Швець Д.С. Соціальна необхідність комп'ютеризації освіти http://mpu militopol.net./confei 2001 newtech. /5 shvec.htm.
17. Шейнблит А.Е. Курсовое проектирование деталей машин: Учеб. пособие для техникумов. – М.:Высш. шк., 1991. – 432с.
18. Microsoft FrontPage 2003. Русская версия. Практ. пособ. Серия «Шаг за шагом» / Пер.с англ. – М.: «СП ЗКОМ», 2005. – 384 с.
ТЕМА 9.

WEB-ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ РОЗРОБКИ ДИДАКТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ.

1. Актуальність використання web-технологій для розробки дидактичних матеріалів.
1.1. Які є web-технології для розробки дидактичних матеріалів.
1.2. .Як розробляються дидактичні матеріали з використанням web-технологій.
2. WEB-технології для розробки дидактичних матеріалів які використовуються в Вашій роботі.
2.1. Методична розробка заняття або виховного заходу з використанням дидактичних матеріалів, розроблених з використанням web-технологій.

Список рекомендованої літератури:
Основна:
1.       Аксак В.А. Интернет. Просто как дважды два. – М.: Эксмо, 2008. –
288 с.
2.       Биков В.Ю. та ін. Інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу: інноваційні засоби і технології. – К.: Атака, 2006. – 288 с.
3.       Журин А.А. Windows XP и Office 2003. Справочник пользователя ПК. Самоучитель. – М.: «Диалектика-Вильямс», 2006. – 464 с.
4.       Інноваційні педагогічні технології навчання професії. Монографія /Нікуліна А.С., Максименко Ю.Б., Матвєєв Г.П., Заславська С.О., Сілаєва І.Є., Костюченко М.П., Молчанов В.М.; за ред.. Нікуліної А.С. – Донецьк: ДІПО ІПП, 2005. – 385 с.
5.       Пащенко И.Г. Интернет. Шаг за шагом. – М.: Эксмо, 2009. – 480 с.
6.       Петров М.Н., Молочков В.П. Компьютерная графика: Учебник для вузов. – СПб: «Питер», 2003. – 736 с.
7.       Селевко Г.К. Педагогические технологии на основе информационно-коммуникационных средств. М.: НИИ школьных технологий, 2005. – 208 с.
8.       Хайбрейкен Д. Microsoft Offise 2003: Все в одном. – М.: «Диалектика-Вильямс», 2006. – 864 с.
9.       Челышкова М.Б. Теория и практика конструирования педагогических тестов: Учебное пособие. – М.: Логос, 2002. – 432 с.
Додаткова:
1.        Айсманн К., Палмер У. Ретуширование и обработка изображений в Photoshop. – 3-е изд. – М.: Вильямс, 2007. – 560 с.
2.        Бершадский М.Е. Возможные направления интеграции образовательных и информационно-коммуникативных технологий // Педагогические технологии. – 2006. - № 1. – С. 29-50.
3.        Блаттнер П. Использование Microsoft Excel 2002. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2002. – 864 с.
4.        Васильев В.И., Киринюк А.А., Тягунова Т.Н. Культура компьютерного тестирования. Требования к программно-дидактическим тестовым материалам и технологиям компьютерного теститрования. – М.: МГУП, 2005. – 29 с.
5.        Гаращенко А., Пикуза В. Экономические и финансовые расчеты в Excel. – К.: BHV Киев, 2002. – 397 с.
6.        Гровер К. Word 2007. Недостающее руководство. – Санкт-Петербург: BHV Русская редакция, 2008. – 480 с.
7.        Демина Л.М., Гатаулин Р.М. Microsoft PowerPoint в схемах и рисунках. – Изд-во Моск. гос. индустр. ун-та, 2007. – 124 с.
8.        Дик Мак-Клелланд, Лори Ульрих Фуллер. Adobe Photoshop CS2. Библия пользователя. – М.: Диалектика, 2007. – 944 с.
9.        Журин А.А. PowerPoint 2003 в обучении и воспитании. Как создать собственное экранно-звуковое средство. – М.: Дрофа, 2009. – 400 с.
10.  Комолова Н. В., Яковлева Е. С. Adobe Photoshop CS3. Мастер-класс + Видеокурс на DVD. – СПб.: БХВ-Петербург, 2007. – 752 с.
11.  Костин С.П., Сергеев Г.Г. Конструирование Web-сайтов. – М.: Триумф, 2008. – 176 с.
12.  Лавренов С.М. Excel. Сборник примеров и задач. – Изд-во Тамб. гос. техн. ун-та, 2003. – 182 с.
13.  Лапин А.А. Интернет-сайт. – М.: Горячая Линия-Телеком, 2009. – 84 с.
14.  Лоу  Д. Microsoft Office PowerPoint для «чайников». – М.: Вильямс Диалектика, 2008. – 304 с.
15.  Майоров А.Н. Теория и практика создания тестов для системы образования. – М.: «Интеллект центр», 2001. – 296 с.
16.  Маргулис Д. Photoshop для профессионалов. Классическое руководство по цветокоррекции. – Интерсофтмарк, 2003. – 464 с.
17.  Меженный О.А. Microsoft Office 2003. Краткое руководство. – М.: «Диалектика-Вильямс», 2005 – 368 с.
18.  Минько Р.В. Microsoft PowerPoint 2003. Просто как дважды два. – М.: Эксмо, 2006. – 208 с.
19.  Минько П.А. PowerPoint 2007 в кармане. – М.: Эксмо, 2008. – 304 с.
20.  Михайлычев Е.А. Дидактическая тестология. – М.: Народное образование, 2001. – 432 с.
21.  Монахов М.Ю., Воронин А.А. Создаем школьный сайт в Интернете. Элективный курс. – М.: Бином. Лаборатория знаний, 2006. – 128 с.
22.  Нейман Ю.М., Хлебников В.А. Введение в теорию моделирования и параметризации педагогических тестов. – М.: Прометей, 2000. – 168 с.
23.  Несен А.В. Microsoft Word 2007: от новичка к профессионалу. – М.: Солон, 2007. – 416 с.
24.  Роуз К., Биндер К. Освой самостоятельно Adobe Photoshop CS3 за 24 часа. – 4-е изд. – М.: Вильямс, 2007. – 512 с.
25.  Свиридова М.Ю. Текстовый редактор Word: Учеб. пособие для нач. проф. образования. – М.: Academia, 2008. – 176 c.
26.  Сергеев А.П. Microsoft Office 2007. Самоучитель. – М.: «Диалектика-Вильямс», 2008. – 416 с.
27.  Симонович С.В. Эффективная работа: MS Word 2007. – Санкт-Петербург.: Питер, 2008. – 640 с.
28.  Фрай К. Хитрости Excel. – Санкт-Петербург: Питер, 2006. – 365 с.
29.  Фрейзер Б. Реальный мир Camera Raw и Adobe Photoshop CS2. – Вильямс, 2007. – 304 с.
30.  Чекотовский Э. Графический анализ статистических данных в Microsoft Excel 2000. – М.: Вильямс, 2002. – 464 с.
31.  Шевченко Н.А. Просто и доступно о работе в Microsoft Word 2003. – М.: НТ Пресс, 2007. – 336 с.


ТЕМА 10.

ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙСТРІВ ПРОФЕСІЙНО-ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ПНЗ.

1. Актуальність застосування сучасних комп’ютерних технологій у професійній діяльності майстрів професійно-практичної підготовки ПНЗ.
1.1. Які є сучасні комп’ютерні технології які можуть бути використані у професійній діяльності майстрів професійно-практичної підготовки ПНЗ.
1.2. Як сучасні комп’ютерні технології застосовуються у професійній діяльності майстрів професійно-практичної підготовки ПНЗ.
2 Комп’ютерні технології які використовуються в Вашій роботі.
2.1. Методична розробка заняття або виховного заходу з використанням сучасних комп’ютерних технологій.
Список рекомендованої літератури:
Основна:
1.                Аксак В.А. Интернет. Просто как дважды два. – М.: Эксмо, 2008. –
288 с.
2.                Биков В.Ю. та ін. Інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу: інноваційні засоби і технології. – К.: Атака, 2006. – 288 с.
3.                Журин А.А. Windows XP и Office 2003. Справочник пользователя ПК. Самоучитель. – М.: «Диалектика-Вильямс», 2006. – 464 с.
4.                Інноваційні педагогічні технології навчання професії. Монографія /Нікуліна А.С., Максименко Ю.Б., Матвєєв Г.П., Заславська С.О., Сілаєва І.Є., Костюченко М.П., Молчанов В.М.; за ред.. Нікуліної А.С. – Донецьк: ДІПО ІПП, 2005. – 385 с.
5.                Пащенко И.Г. Интернет. Шаг за шагом. – М.: Эксмо, 2009. – 480 с.
6.                Петров М.Н., Молочков В.П. Компьютерная графика: Учебник для вузов. – СПб: «Питер», 2003. – 736 с.
7.                Селевко Г.К. Педагогические технологии на основе информационно-коммуникационных средств. М.: НИИ школьных технологий, 2005. – 208 с.
8.                Хайбрейкен Д. Microsoft Offise 2003: Все в одном. – М.: «Диалектика-Вильямс», 2006. – 864 с.
9.                Челышкова М.Б. Теория и практика конструирования педагогических тестов: Учебное пособие. – М.: Логос, 2002. – 432 с.
Додаткова:
1.                Айсманн К., Палмер У. Ретуширование и обработка изображений в Photoshop. – 3-е изд. – М.: Вильямс, 2007. – 560 с.
2.                Бершадский М.Е. Возможные направления интеграции образовательных и информационно-коммуникативных технологий // Педагогические технологии. – 2006. - № 1. – С. 29-50.
3.                Блаттнер П. Использование Microsoft Excel 2002. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2002. – 864 с.
4.                Васильев В.И., Киринюк А.А., Тягунова Т.Н. Культура компьютерного тестирования. Требования к программно-дидактическим тестовым материалам и технологиям компьютерного теститрования. – М.: МГУП, 2005. – 29 с.
5.                Гаращенко А., Пикуза В. Экономические и финансовые расчеты в Excel. – К.: BHV Киев, 2002. – 397 с.
6.                Гровер К. Word 2007. Недостающее руководство. – Санкт-Петербург: BHV Русская редакция, 2008. – 480 с.
7.                Демина Л.М., Гатаулин Р.М. Microsoft PowerPoint в схемах и рисунках. – Изд-во Моск. гос. индустр. ун-та, 2007. – 124 с.
8.                Дик Мак-Клелланд, Лори Ульрих Фуллер. Adobe Photoshop CS2. Библия пользователя. – М.: Диалектика, 2007. – 944 с.
9.                Журин А.А. PowerPoint 2003 в обучении и воспитании. Как создать собственное экранно-звуковое средство. – М.: Дрофа, 2009. – 400 с.
10.            Комолова Н. В., Яковлева Е. С. Adobe Photoshop CS3. Мастер-класс + Видеокурс на DVD. – СПб.: БХВ-Петербург, 2007. – 752 с.
11.            Костин С.П., Сергеев Г.Г. Конструирование Web-сайтов. – М.: Триумф, 2008. – 176 с.
12.            Лавренов С.М. Excel. Сборник примеров и задач. – Изд-во Тамб. гос. техн. ун-та, 2003. – 182 с.
13.            Лапин А.А. Интернет-сайт. – М.: Горячая Линия-Телеком, 2009.  84 с.
14.            Лоу  Д. Microsoft Office PowerPoint для «чайников». – М.: Вильямс Диалектика, 2008. – 304 с.
15.            Майоров А.Н. Теория и практика создания тестов для системы образования. – М.: «Интеллект центр», 2001. – 296 с.
16.            Маргулис Д. Photoshop для профессионалов. Классическое руководство по цветокоррекции. – Интерсофтмарк, 2003. – 464 с.
17.            Меженный О.А. Microsoft Office 2003. Краткое руководство. – М.: «Диалектика-Вильямс», 2005 – 368 с.
18.            Минько Р.В. Microsoft PowerPoint 2003. Просто как дважды два. – М.: Эксмо, 2006. – 208 с.
19.            Минько П.А. PowerPoint 2007 в кармане. – М.: Эксмо, 2008. – 304 с.
20.            Михайлычев Е.А. Дидактическая тестология. – М.: Народное образование, 2001. – 432 с.
21.            Монахов М.Ю., Воронин А.А. Создаем школьный сайт в Интернете. Элективный курс. – М.: Бином. Лаборатория знаний, 2006. – 128 с.
22.            Нейман Ю.М., Хлебников В.А. Введение в теорию моделирования и параметризации педагогических тестов. – М.: Прометей, 2000. – 168 с.
23.            Несен А.В. Microsoft Word 2007: от новичка к профессионалу. – М.: Солон, 2007. – 416 с.
24.           Роуз К., Биндер К. Освой самостоятельно Adobe Photoshop CS3 за 24 часа. – 4-е изд. – М.: Вильямс, 2007. – 512 с.
25.            Свиридова М.Ю. Текстовый редактор Word: Учеб. пособие для нач. проф. образования. – М.: Academia, 2008. – 176 c.
26.           Сергеев А.П. Microsoft Office 2007. Самоучитель. – М.: «Диалектика-Вильямс», 2008. – 416 с.
27.            Симонович С.В. Эффективная работа: MS Word 2007. – Санкт-Петербург.: Питер, 2008. – 640 с.
28.            Фрай К. Хитрости Excel. – Санкт-Петербург: Питер, 2006. – 365 с.
29.            Фрейзер Б. Реальный мир Camera Raw и Adobe Photoshop CS2. – Вильямс, 2007. – 304 с.
30.            Чекотовский Э. Графический анализ статистических данных в Microsoft Excel 2000. – М.: Вильямс, 2002. – 464 с.
31.            Шевченко Н.А. Просто и доступно о работе в Microsoft Word 2003. – М.: НТ Пресс, 2007. – 336 с.



Тема 11.
ЛОКАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ МЕРЕЖІ І СИСТЕМИ В НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ.

1. Теоретичні засади використання в навчальному процесі локальних інформаційних мереж і систем в навчальних закладах.
1.1.2. локальні інформаційні мережі і системи в навчальних закладах.
1.2.2. використання локальних інформаційних мереж і систем в навчальному процесі ПНЗ.
2. Використання локальних інформаційних мереж і систем у навчальному процесі ПНЗ.
2.1. Методична розробка заняття або виховного заходу з використанням локальних інформаційних мереж і систем в навчальному закладі.
Список рекомендованої літератури:
1.       Айсманн К., Палмер У. Ретуширование и обработка изображений в Photoshop. – 3-е изд. – М.: Вильямс, 2007. – 560 с.
2.       Бершадский М.Е. Возможные направления интеграции образовательных и информационно-коммуникативных технологий // Педагогические технологии. – 2006. - № 1. – С. 29-50.
3.       Блаттнер П. Использование Microsoft Excel 2002. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2002. – 864 с.
4.       Васильев В.И., Киринюк А.А., Тягунова Т.Н. Культура компьютерного тестирования. Требования к программно-дидактическим тестовым материалам и технологиям компьютерного теститрования. – М.: МГУП, 2005. – 29 с.
5.       Гаращенко А., Пикуза В. Экономические и финансовые расчеты в Excel. – К.: BHV Киев, 2002. – 397 с.
6.       Гровер К. Word 2007. Недостающее руководство. – Санкт-Петербург: BHV Русская редакция, 2008. – 480 с.
7.       Демина Л.М., Гатаулин Р.М. Microsoft PowerPoint в схемах и рисунках. – Изд-во Моск. гос. индустр. ун-та, 2007. – 124 с.
8.       Дик Мак-Клелланд, Лори Ульрих Фуллер. Adobe Photoshop CS2. Библия пользователя. – М.: Диалектика, 2007. – 944 с.
9.       Журин А.А. PowerPoint 2003 в обучении и воспитании. Как создать собственное экранно-звуковое средство. – М.: Дрофа, 2009. – 400 с.
10.   Комолова Н. В., Яковлева Е. С. Adobe Photoshop CS3. Мастер-класс + Видеокурс на DVD. – СПб.: БХВ-Петербург, 2007. – 752 с.
11.   Костин С.П., Сергеев Г.Г. Конструирование Web-сайтов. – М.: Триумф, 2008. – 176 с.
12.   Лавренов С.М. Excel. Сборник примеров и задач. – Изд-во Тамб. гос. техн. ун-та, 2003. – 182 с.
13.   Лапин А.А. Интернет-сайт. – М.: Горячая Линия-Телеком, 2009. – 84 с.
14.   Лоу  Д. Microsoft Office PowerPoint для «чайников». – М.: Вильямс Диалектика, 2008. – 304 с.
15.   Майоров А.Н. Теория и практика создания тестов для системы образования. – М.: «Интеллект центр», 2001. – 296 с.
16.   Маргулис Д. Photoshop для профессионалов. Классическое руководство по цветокоррекции. – Интерсофтмарк, 2003. – 464 с.
17.   Меженный О.А. Microsoft Office 2003. Краткое руководство. – М.: «Диалектика-Вильямс», 2005 – 368 с.
18.   Минько Р.В. Microsoft PowerPoint 2003. Просто как дважды два. – М.: Эксмо, 2006. – 208 с.
19.   Минько П.А. PowerPoint 2007 в кармане. – М.: Эксмо, 2008. – 304 с.
20.   Михайлычев Е.А. Дидактическая тестология. – М.: Народное образование, 2001. – 432 с.
21.   Монахов М.Ю., Воронин А.А. Создаем школьный сайт в Интернете. Элективный курс. – М.: Бином. Лаборатория знаний, 2006. – 128 с.
22.   Нейман Ю.М., Хлебников В.А. Введение в теорию моделирования и параметризации педагогических тестов. – М.: Прометей, 2000. – 168 с.
23.   Несен А.В. Microsoft Word 2007: от новичка к профессионалу. – М.: Солон, 2007. – 416 с.
24.   Роуз К., Биндер К. Освой самостоятельно Adobe Photoshop CS3 за 24 часа. – 4-е изд. – М.: Вильямс, 2007. – 512 с.
25.   Свиридова М.Ю. Текстовый редактор Word: Учеб. пособие для нач. проф. образования. – М.: Academia, 2008. – 176 c.
26.   Сергеев А.П. Microsoft Office 2007. Самоучитель. – М.: «Диалектика-Вильямс», 2008. – 416 с.
27.   Симонович С.В. Эффективная работа: MS Word 2007. – Санкт-Петербург.: Питер, 2008. – 640 с.
28.   Фрай К. Хитрости Excel. – Санкт-Петербург: Питер, 2006. – 365 с.
29.   Фрейзер Б. Реальный мир Camera Raw и Adobe Photoshop CS2. – Вильямс, 2007. – 304 с.
30.   Чекотовский Э. Графический анализ статистических данных в Microsoft Excel 2000. – М.: Вильямс, 2002. – 464 с.
31.   Шевченко Н.А. Просто и доступно о работе в Microsoft Word 2003. – М.: НТ Пресс, 2007. – 336 с.



ТЕМА 12.
ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ СИСТЕМ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ.

1. Досвід використання комп’ютерних систем у навчальному процесі.
1.1. комп’ютерні системи, які використовуються в навчальному процесі ПНЗ.
1.2. комп’ютерні системи використовуються в роботі вашого ПНЗ.
2. Створення дидактичних матеріалів з використанням компютерних систем.
2.1 Методична розробка заняття або виховного заходу з використанням комп’ютерних систем.
Список рекомендованої літератури:
1. Багриновський К.А., Хрусталєв Е.Ю. «Нові інформаційні технології», М.: “ЭКО”, 1996.
2. Бажанов В.А., П.С. Венгерський, В.М. Горлач. Інформатика. Комп’ютерна техніка. Компютерні технології.-КиївКаравела, 2003.
3. Владюшин В.А., Пальчевський Б.В., Фридман Л.С. Технические средства обучения. Учебное пособие для вузов. -2-е изд. перераб. И доп. – Минск: Вышейш. Шк., 1987.-246с.
4. Вовковінська В. Методика використання комп’ютерів на уроках інформаційних технологій. – 2004. – серпень (№31-32). – С.32.
5. Гиркин И.В. Новые подходы к организации учебного процесса с использованием современных компьютерных технологий.// Информационные технологии. – № 6. – 1998
6. Гороль П.К., Коношевський Л.Л., Вороліс М.Г. Методика використання технічних засобів навчання. Навчально-методичний посібник.-К.:”Освіта України.”, 2007.-256 с.
7. Жук Ю. Комп’ютери, орієнтовані засоби навчальної діяльності, проблеми створення та впровадження / Інформатика.: 2004. № 31-32
8. Комп’ютерно орієнтовані засоби навчання. Посібник для вчителя / Інформатика. – 2006. – № 3-4
9. Ленінський В.В. Дидактичні вимоги до комп’ютерно орієнтованих засобів навчання / Нові технології навчання.: Методичний збірник.: К. – 2004
10. Мархель И.И., Овакимян Ю.О. Комплексный подход к использованию технических средств обучения. Учеб. Метод. Пособие. –М.:Высш. Шк., 1987.-175 с.
11. Прессман Л.П. Методика применения технических средств обучения. Экрано-звуковые средства. -2-е изд. Перераб. – М.: Просвещение, 1988. - 191 с.
12. ЕП http://www.mon.gov.ua/laws/ -сайт Міністерства освіти і науки України.



ТЕМА 13.

СТРУКТУРА ТА ПРИЗНАЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ (ППЗ).

1. використання педагогічних програмних засобів (ППЗ)  у навчальному процесі ПНЗ.
1.1. Класифікація  педагогічних програмних засобів.
1.2. Використання педагогічних програмних засобів у вашій педагогічній діяльності.
2. Практичне застосування ППЗ у навчально - виховній роботі.
2.1. Методична розробка заняття або виховного заходу з використанням педагогічних програмних засобів (ППЗ).

Список рекомендованої літератури:
Основна:
1.                Аксак В.А. Интернет. Просто как дважды два. – М.: Эксмо, 2008. –
288 с.
2.                Биков В.Ю. та ін. Інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу: інноваційні засоби і технології. – К.: Атака, 2006. – 288 с.
3.                Журин А.А. Windows XP и Office 2003. Справочник пользователя ПК. Самоучитель. – М.: «Диалектика-Вильямс», 2006. – 464 с.
4.                Інноваційні педагогічні технології навчання професії. Монографія /Нікуліна А.С., Максименко Ю.Б., Матвєєв Г.П., Заславська С.О., Сілаєва І.Є., Костюченко М.П., Молчанов В.М.; за ред.. Нікуліної А.С. – Донецьк: ДІПО ІПП, 2005. – 385 с.
5.                Пащенко И.Г. Интернет. Шаг за шагом. – М.: Эксмо, 2009. – 480 с.
6.                Петров М.Н., Молочков В.П. Компьютерная графика: Учебник для вузов. – СПб: «Питер», 2003. – 736 с.
7.                Селевко Г.К. Педагогические технологии на основе информационно-коммуникационных средств. М.: НИИ школьных технологий, 2005. – 208 с.
8.                Хайбрейкен Д. Microsoft Offise 2003: Все в одном. – М.: «Диалектика-Вильямс», 2006. – 864 с.
9.                Челышкова М.Б. Теория и практика конструирования педагогических тестов: Учебное пособие. – М.: Логос, 2002. – 432 с.
Додаткова:
10.            Айсманн К., Палмер У. Ретуширование и обработка изображений в Photoshop. – 3-е изд. – М.: Вильямс, 2007. – 560 с.
11.            Бершадский М.Е. Возможные направления интеграции образовательных и информационно-коммуникативных технологий // Педагогические технологии. – 2006. - № 1. – С. 29-50.
12.            Блаттнер П. Использование Microsoft Excel 2002. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2002. – 864 с.
13.            Васильев В.И., Киринюк А.А., Тягунова Т.Н. Культура компьютерного тестирования. Требования к программно-дидактическим тестовым материалам и технологиям компьютерного теститрования. – М.: МГУП, 2005. – 29 с.
14.            Гаращенко А., Пикуза В. Экономические и финансовые расчеты в Excel. – К.: BHV Киев, 2002. – 397 с.
15.            Гровер К. Word 2007. Недостающее руководство. – Санкт-Петербург: BHV Русская редакция, 2008. – 480 с.
16.            Демина Л.М., Гатаулин Р.М. Microsoft PowerPoint в схемах и рисунках. – Изд-во Моск. гос. индустр. ун-та, 2007. – 124 с.
17.            Дик Мак-Клелланд, Лори Ульрих Фуллер. Adobe Photoshop CS2. Библия пользователя. – М.: Диалектика, 2007. – 944 с.
18.            Журин А.А. PowerPoint 2003 в обучении и воспитании. Как создать собственное экранно-звуковое средство. – М.: Дрофа, 2009. – 400 с.
19.            Комолова Н. В., Яковлева Е. С. Adobe Photoshop CS3. Мастер-класс + Видеокурс на DVD. – СПб.: БХВ-Петербург, 2007. – 752 с.
20.            Костин С.П., Сергеев Г.Г. Конструирование Web-сайтов. – М.: Триумф, 2008. – 176 с.
21.            Лавренов С.М. Excel. Сборник примеров и задач. – Изд-во Тамб. гос. техн. ун-та, 2003. – 182 с.
22.            Лапин А.А. Интернет-сайт. – М.: Горячая Линия-Телеком, 2009. – 84 с.
23.            Лоу Д. Microsoft Office PowerPoint для «чайников». – М.: Вильямс Диалектика, 2008. – 304 с.
24.            Майоров А.Н. Теория и практика создания тестов для системы образования. – М.: «Интеллект центр», 2001. – 296 с.
25.            Маргулис Д. Photoshop для профессионалов. Классическое руководство по цветокоррекции. – Интерсофтмарк, 2003. – 464 с.
26.            Меженный О.А. Microsoft Office 2003. Краткое руководство. – М.: «Диалектика-Вильямс», 2005 – 368 с.
27.            Минько Р.В. Microsoft PowerPoint 2003. Просто как дважды два. – М.: Эксмо, 2006. – 208 с.
28.            Минько П.А. PowerPoint 2007 в кармане. – М.: Эксмо, 2008. – 304 с.
29.            Михайлычев Е.А. Дидактическая тестология. – М.: Народное образование, 2001. – 432 с.
30.            Монахов М.Ю., Воронин А.А. Создаем школьный сайт в Интернете. Элективный курс. – М.: Бином. Лаборатория знаний, 2006. – 128 с.
31.            Нейман Ю.М., Хлебников В.А. Введение в теорию моделирования и параметризации педагогических тестов. – М.: Прометей, 2000. – 168 с.
32.            Несен А.В. Microsoft Word 2007: от новичка к профессионалу. – М.: Солон, 2007. – 416 с.
33.            Роуз К., Биндер К. Освой самостоятельно Adobe Photoshop CS3 за 24 часа. – 4-е изд. – М.: Вильямс, 2007. – 512 с.
34.            Свиридова М.Ю. Текстовый редактор Word: Учеб. пособие для нач. проф. образования. – М.: Academia, 2008. – 176 c.
35.            Сергеев А.П. Microsoft Office 2007. Самоучитель. – М.: «Диалектика-Вильямс», 2008. – 416 с.
36.            Симонович С.В. Эффективная работа: MS Word 2007. – Санкт-Петербург.: Питер, 2008. – 640 с.
37.            Фрай К. Хитрости Excel. – Санкт-Петербург: Питер, 2006. – 365 с.
38.            Фрейзер Б. Реальный мир Camera Raw и Adobe Photoshop CS2. – Вильямс, 2007. – 304 с.
39.            Чекотовский Э. Графический анализ статистических данных в Microsoft Excel 2000. – М.: Вильямс, 2002. – 464 с.
40.            Шевченко Н.А. Просто и доступно о работе в Microsoft Word 2003. – М.: НТ Пресс, 2007. – 336 с.
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ.

ТЕМА 1.
Право інтелектуальної власності в роботі майстера ПНЗ.

1. Засоби індивідуалізації.
1.1. Основні поняття фірмове найменування, товарний знак, знак обслуговування та найменування місця походження товару.
1.2 Реєстрація засобів індивідуалізації.
1.3. Пріоритет і вимоги до заявки на видачу свідоцтва.
1.4. Використання і захист прав авторів.
2 Порушення права інтелектуальної власності на засоби індивідуалізації.
2.3. Підроблення та зміна інформації.
2.4. Охорона прав авторів на  засоби індивідуалізації.
Розробка заходу, у якому розглянуті аспекти авторського права і права промислової власності.
Список рекомендованої літератури:
Основна:
1. Закон України «Про авторське право і суміжні права», Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1994, N 13, Із змінами, внесеними згідно із Законами: N  850-IV (  850-15 ) від 22.05.2003, ВВР, 2003, № 35, ст.271 № 1294-IV ( 1294-15 ) від 20.11.2003, ВВР, 2004, № 13, ст.181.
2. Закон України "Про охорону прав на промислові зразки" від 15.12.1993 р. 3688-ХІІ // Відомості ВРУ. – 1994. – № 7.
3. Закон України "Про охорону прав на винаходи і корисні моделі" від 15.12.1993 р. № 3687-ХІІ у ред. від 01.06.2000 р. (зі змінами та доповненнями) // ОВУ. – 2000. - № 26.
4. Закон України «Про розповсюдження примірників аудіовізуальних творів, фонограм, відеограм, комп'ютерних програм, баз даних» Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2000, № 24, ст.183 ) Із змінами, внесеними згідно із Законом № 2341-III ( 2341-14 ) від 05.04.2001, ВВР, 2001, № 25-26, ст.131 - набуває чинності 01.09.2001 )
( В редакції Закону №1098-IV (
1098-15 ) від 10.07.2003, ВВР, 2004, № 7, ст.46 ).
5. Антонов В.М. Інтелектуальна власність і комп'ютерне авторське право (2-е вид., стереотип.). – К.: КНТ, 2006. – 520 с.
6. Бадиця І. А. Авторське, винахідницьке право, право на відкриття і міжнародний захист авторських прав. – К..ІЗМН, – 1997.
7. Біленчук П.Д., Романюк Б.В., Цимбалюк В.С. та ін. Комп'ютерна злочинність. — К.: Атіка. — 2002.
8. Вачевський М. В., Кремень В. Г.та інш. Інтелектуальна власність: теорія і практика інноваційної діяльності:Підручник / За ред. проф. М. В. Вачевського. — К.: ВД Професіонал, 2005. — 448 с.
9. Герасименко В., Несторенко О., Солощук М. До питання розподілу прав на інтелектуальну власність при комерціалізації науково-технічних розробок // Право України, 2003. – № 6. – С. 57-62.
10. Дахно І.І. Право інтелектуальної власності. — К.: Либідь. — 2002.
11. Жаров В.О. Інтелектуальна власність в Україні: правові аспекти набуття, здійснення та захисту прав. - К.: Видавничий Дім "Ін Юре", 2000.-188 с.
12. Копієвська О. Правове регулювання відносин у сфері культури // Право України, 2004. – № 8. – С. 82-85.
13. Крайнєв П. Промислова власність як об’єкт управління // Право України, 2003. – № 3. – С. 103-108.
14. Мельник О. Інтелектуальна правова освіта – вимога часу // Право України, 2003. – № 7. – С. 101-104.
15. Мікульонок І.О. Основи інтелектуальної власності. — К.: Політехніка. — 2005.
16. Підопригора О. Загальні положення про право інтелектуальної власності у Цивільному кодексі України // Право України, 2003. – № 7. – С. 97-101.
17. Проблеми охорони інтелектуальної власності в Україні (Аналітична доповідь УЦЕПД) // Національна безпека і оборона, 2001. – № 10 (22). – С. 2-46.
18. Святоцький О.Д. Інтелектуальна власність в Україні: Правові засади та практика. // Вид. дім «Ін Юре» — К., 1999.
Додаткова:
1. Дежина И.Г. Проблемы прав на интеллектуальную собственность М., 2003. – 114 с.
2. Захист прав інтелектуальної власності в контексті у до СОТ: Навч. Посібник / Пятницький В. – К., 2001. – 80 с.
3. Медведєва М. Міжнародно-правова регламентація захисту результатів інноваційних біотехнологічних розробок у галузі сільського господарства // Право України, 2004. – № 9. – С. 138-142.
4. Минков А.М. Международная охрана интеллектуальной собственности. – СПб: Питер, 2001. – 720 с.
5. Миронюк Г. Актуальні проблеми авторського права та су­міжних прав в Україні // Інтелектуальна власність, 1998. — №1
6. Рач В., Чугуєвець С. Інтелектуальна власність як базове поняття нової економіки //Інтелектуальна власність. – 2003. – №6 – с.39 – 42.
7. Цибульов П.М., Чеботарьов В.П., Зінов В.Г., Суіні Ю. / Управління інтелектуальною власністю / За ред. П.М. Цибульова. – К.: ІІВП, 2005.
 – 448 с.




Комментариев нет:

Отправить комментарий